Перевірка надійності контрагента є важливим кроком у ділових операціях і відносинах
Перевірка контрагента базується на аналізі інформації, що свідчить про фінансовий стан, стабільність і ліквідність, кредитні рейтинги, історію платежів та іншу відповідну фінансову інформацію.
Враховується відповідність діяльності компанії, думка про неї на підставі інформації отриманої від інших компаній або осіб, які працювали з контрагентом.
Зменшення Ризику Шахрайства
Мінімізація Ризику Порушення Угод
Більш Глибоке Розуміння Бізнесу
Зменшення Ризику Невдач
Відповідність діяльності компанії, думка про неї на підставі інформації отриманої від інших компаній або осіб, які працювали з контрагентом. Відповідність діяльності законодавству та нормам галузевим правилам, ліцензійним вимогам та юридичні зобов’язання. Повідомлення щодо контрагента у новинах, статтях, постах та іншій загальнодоступній інформації, яка може пролити світло на їхню репутацію та надійність. Вивчення репутації контрагента в галузі. Вивчення характеру ведення бізнесу оскільки надійний контрагент має бути прозорим і доступним, забезпечуючи своєчасну та чітку комунікацію. Послужний список і досвід контрагента в галузі оскільки довгий і успішний послужний список може бути показником надійності. Страхове покриття або зобов’язання, що забезпечує фінансовий захист на випадок непередбачуваних подій тощо.Важливо зазначити, що ці кроки можуть відрізнятися залежно від характеру бізнесу та конкретної галузі. Крім того, консультації з нашими юридичними та фінансовими фахівцями можуть надати можливість Вам надати додаткові вказівки, адаптовані до Вашої конкретної ситуації